Friday, August 19, 2011

Mucinex menghilangkan kahak



Musim kahak datang kembali. Mungkin minum byk ais. Semalam dua malam lepas, tidur sangat susah, nak bernafas pun susah, hidung sumbat, kahak kat rengkung boleh rasa, byk. Nak buang kahak tak reti, tak keluar2 pun. Pagi tadi bangun rasa mcm ada benda tersumbat dekat rengkung. nak telah air liur pun susah. hidung dua2 tersumbat, nafas pakai mulut ja. Lepas saja buka puasa, terus titik iliadin dalam hidung, ok hidung dah ok. Tapi masih boleh rasa dekat rengkung betapa melekitnya kahak itu. Hohohoho. Petang tadi tengok iklan Mucinex, dia kata "mucinex ada, kahak tiada", terus ler beli ubat nie. Rasa ok la sikit. Tapi kenapa ada rasa geli2 lagi kat rengkung nie? Rasa mcm nak minum air asid kot hidung, rasa nak vakum rengkung pun ada.

11 comments:

  1. uishhh murahnye, saya beli 6biji rm18.**

    ReplyDelete
  2. bli kt mana murah sgt tu?
    rm17 kt famarsi

    ReplyDelete
  3. kt kedai mana ada jual ni?? guardian ada tak??

    ReplyDelete
  4. den beli sebiji rm1.50..

    ReplyDelete
  5. Okey ke ubat ni? Hilang ke kahak tu?

    ReplyDelete